Vydavateľstvo Albatros Media podporuje kníhkupectvá
#mojeknihkupectvo. Tak sa volá projekt na podporu kníhkupcov, ktorý rozbehol vydavateľský dom Albatros Media Slovakia. Projekt o kníhkupectvách a ich atmosfére. O lokálnych kníhkupectvách, kam chodíme, keď niečo hľadáme, aj keď nič nehľadáme. O kamenných kníhkupectvách ako miestach stretávania ľudí a myšlienok.
Mnohí čitatelia, fanúšikovia kníh aj "knižní" profesionáli sa snažia svoje lokálne kamenné kníhkupectvá v týchto neľahkých časoch podporiť akoukoľvek možnou formou. Aj projekt #mojeknihkupectvo bude mať dve časti.
Prvá je postavená na forme príbehov a spomienok. "Príbehy majú moc udržať veci nažive, tak ako chceme, aby prežili aj kníhkupectvá. Oslovili sme ľudí, ktorí majú to ´svoje´ kníhkupectvo, aby nám o ňom povedali. Tieto príbehy budeme postupne uverejňovať na našich sociálnych sieťach,“ hovorí eventová manažérka vydavateľstva Michaela Machajdíková. „O svoje príbehy sa s nami podelili napríklad spisovateľ Michal Hvorecký, prekladateľ a autor Samo Marec, raper Marián Bene Benkovič a ďalší. Budeme však radi, ak nám na naše sociálne siete napíšu svoj príbeh aj ostatní návštevníci.“
Druhá časť podpory bude mať v dnešnej dobe taký potrebný finančný charaker. "Máme radosť, že sa naše kníhkupectvá otvárajú a chceme, aby sa im aj naďalej darilo. Až do konca mája získajú z každej predanej knihy vydavateľstva Albatros Media 30 centov navyše,“ vysvetľuje konateľ spoločnosti Martin Brix. „Budeme radi, ak ľudia navštívia svoje lokálne kníhkupectvá. Nech navštívia a urobia radosť svojim obľúbeným kníhkupcom, určite sa im potešia. Podporte svoje #mojeknihkupectvo.“